Gdzie produkowane są Wasze produkty?
Wszystkie dostępne na stronie produkty szyte są w Polsce, w Białymstoku.

Czy Wasze produkty są wegańskie?
Tak. Nanananasze produkty są w 100% wegańskie. Nie używamy żadnych odzwierzęcych materiałów. Wszystkie “skórzane” elementy wykonane są z Piñatexu czyli skóry z liści ananasa.

Jak pakowane są zamówienia?
W trosce o środowisko oraz w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie ruchem zero waste, zamówione produkty pakujemy w papier i kartonowe pudełka. Nie używamy folii, plastikowych wypełniaczy czy foliopaków!

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na wpłatę czekamy 5 dni roboczych, po tym okresie zamówienie zostaje anulowane, a produkt z koszyka wraca na stan sklepu internetowego.

W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?
W naszym sklepie przyjmujemy płatność poprzez Przelewy24 lub przelew zwykły.

Czy mogę zmienić opcje płatności na tradycyjny przelew?
Tak. Jeśli masz problemy z szybką metodą płatności i wolisz zapłacić przelewem bankowym, możesz tak zrobić. Wykonaj po prostu przelew na nasze konto, a my odnotujemy Twoją wpłatę i zrealizujemy zamówienie.

W tytule podaj nr zamówienia.

Juszes Justyna Żak
04 1950 0001 2006 0067 5883 0002 (Idea Bank S.A)

Ile się czeka na przesyłkę?
Czas realizacji zamówienia w wypadku zakupu produktów, które znajdują się w magazynie wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Czas ten liczony jest od momentu otrzymania opłaty za zamówienie. Jeśli zdecydujesz się na zakup produktu na zamówienie (mimo braku w magazynie) czas realizacji wynosi od 5 do 21 dni roboczych.

Co jeśli zamawiam zarówno produkty z magazynu jak i na zamówienie?
Produkty znajdujące się w naszym stanie magazynowym wysyłamy od razu, a te których brak już w magazynie, dosyłamy w najbliższym możliwym terminie. Za wysyłkę płacisz tylko raz.

Czy trzeba założyć konto na stronie żeby złożyć zamówienie?
Nie.

Czy wysyłamy nasze produkty za granicę?
Tak.

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem żadnego maila. Co robić?
Odczekaj kilka minut i odśwież pocztę. Sprawdź czy wiadomość nie wylądowała w folderze ze spamem. Jeśli wciąż nie masz wiadomości, nie stresuj się i skontaktuj się z nami, z pewnością dowiemy się co się stało. 🙂

Czy mogę zwrócić/wymienić zakupiony towar?
Tak, każdą rzecz można zwrócić w terminie do 14 dni. Towar nie może być jednak noszony i musi posiadać metkę. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest także odesłanie otrzymanego do zakupów paragonu. Zwracany produkt wyślij na poniższy adres:

JUSZES Justyna Żak
Staszica 2/5A
15-071 Białystok

Jeśli wszystko będzie w porządku ze zwracanymi produktami, to w przeciągu 14 dni od otrzymania Twojej paczki dokonamy zwrotu kwoty jaką zapłaciłeś przy zamówieniu. Nie pokrywamy natomiast kosztu przesyłki w naszą stronę. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Więcej informacji dot. zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie.

Co jeśli jestem zainteresowany współpracą z NANANANA?
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą – napisz do nas wiadomość. Może prowadzisz swój butik i jesteś zainteresowany zamówieniem większej ilości produktów lub jesteś influencerem. Każdą propozycję rozpatrzymy, pisz śmiało! 🙂

Co jeśli wciąż nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie?
Napisz do nas wiadomość na adres: [email protected]

NANA?
NANA!